17 września 2023

WYRZYKOWSKI PAWEŁ – Twój Lider do Senatu

Znasz mnie. Jestem stąd. Od 2010 roku nieprzerwanie i wytrwale walczę o Twoje prawa i wolności ponosząc konsekwencje prywatne, zawodowe oraz służbowe – i niczego nie żałuję. „Kto ma rację dzień wcześniej od innych – ten przez dobę uchodzi za idiotę”. Poznałem życie, ludzkie problemy oraz wiele inspirujących osób. I widziałem wiele zła. Swoje zaangażowanie finansuję wyłącznie z pieniędzy zarobionych własną pracą, zarówno umysłową jak i fizyczną, a także z dobrowolnego wsparcia zwykłych ludzi. Nie stoi za mną żaden koncern farmaceutyczny, deweloper ani inny „władca marionetek”. Mimo, że utrzymuję rodzinę z trójką dzieci to nie potrzeba mi wiele do szczęścia i nie muszę się nikomu podlizywać dla pieniędzy. Jestem niezależny, bo m.in. uczę gry na pianinie, języka angielskiego i chińskiego. Przez trzy lata służyłem w wojsku jako ochotnik. Choć czasem miałem dość potu i zmęczenia to byłem dobrym i zaangażowanym żołnierzem. Niestety, krótko po odmowie przyjęcia „preparatu” zwolniono mnie. Nie zaryzykowałem zdrowia dla pieniędzy, które zarobię szybciej i łatwiej gdzieś indziej. A służyłem wyłącznie z pobudek patriotycznych. Wiem kto jest winny takiemu osłabianiu armii i gospodarki, absurdów na skalę światową, myśli samobójczych zamkniętych w domach dzieci, ludzkich tragedii, bankructw i 200 tysięcy nadmiarowych zgonów. Z tą osobą zmierzę się w tych wyborach i wiem, że mogę wygrać, bo zawiodła ona nawet oddanych wyborców rządzącej partii. W wyborach do Senatu głosujesz na jednego, konkretnego człowieka, nie na partię.

W interesie społecznym walczę z przestępcami, m.in. ze skazanym prawomocnym wyrokiem wyrafinowanym oszustem, który zbiegł do Norwegii przed więzieniem i stamtąd bezkarnie atakuje niewinnych ludzi. Bez pomocy prawników obroniłem się przed ponad 30 kłamliwymi donosami do prokuratur, sądów, sanepidów i żandarmerii wojskowych w różnych miastach Polski. Mimo tak wytężonych starań nigdy nie postawiono mi choćby jednego zarzutu. U złych ludzi powoduję frustrację, co prowadzi do gróźb, nękania, anonimowego pomawiania, pieniactwa sądowego, a nawet agresji fizycznej. To mnie tylko umacnia i jeszcze bardziej determinuje. Staram się być „lodołamaczem”, który dodaje odwagi innym. Tak, jestem zwykłym człowiekiem bez żadnych „pleców” i pokazuję, że i Ty możesz działać tak jak ja, a nawet lepiej! Nie opłaca się, ale warto.

Jak każdy młody człowiek popełniam też błędy, ale wyciągam z nich wnioski. Pokazałem, że potrafię współpracować z ludźmi o różnych poglądach samemu zawsze pozostając sobą, trwając przy swoich przekonaniach. Robię to, co uważam za słuszne, nawet jeśli na placu boju jestem całkiem sam. Od początku szedłem pod prąd i odmawiałem atrakcyjnych propozycji polityczno-finansowych. Napędza mnie satysfakcja, że postępuję słusznie. Uważam, że tylko tacy ludzie są w stanie coś zmienić – reszta rozpłynie się w układach, strachu, zmęczeniu lub własnej chciwości. Nie musisz mnie lubić – ważne, że jestem skuteczny. Tylko w 2021r. pomogłem za darmo i skutecznie ponad 1000 osobom bez patrzenia na ich poglądy, cechy czy preferencje.

Ciągle doskonalę swoje umiejętności i pomagam innym w zdobywaniu cennej wiedzy. Jestem nastawiony na współpracę i buduję środowisko, a nie własną karierę „po trupach do celu”. W życiu i w polityce unikam metod korporacyjnych, nawet jeśli są one stosowane wobec mnie z najmniej spodziewanej strony. Jestem zbyt niezależny i niepokorny nawet dla „swoich”... Jednak dzięki poparciu zwykłych ludzi, którzy zaszczycili mnie licznymi podpisami poparcia pod moim imieniem i nazwiskiem, nie udało się mnie wymazać. Pełen wdzięczności i nadziei startuję o własnych siłach, na własny rachunek, żeby reprezentować Ciebie i odpowiadać przed Tobą.

„Największą przyczyną zła jest bezczynność ludzi dobrych”. 15 października nie bądź bezczynny...

Możesz wesprzeć moje działania TUTAJ: https://zrzutka.pl/8ympxw
Jeśli w czasie próby pomogłem Ci za darmo, a chcesz się odwdzięczyć to zapraszam TUTAJ: https://zrzutka.pl/zxf5sd

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

W komentarzach na moim blogu panuje wolność słowa. Nie moderuję ich, chyba, że zawierają spam. Każdy może napisać szczerze to, co myśli.
Proszę przy tym o poszanowanie netykiety.